10.12.2013

Столітній дуб

На поляні   біля  річки
Дуб росте   столітній,
Треба дуба поважати
За вік   його   літній.

Він все знає,  бо все бачив:
Як степи орали,
Як солдатів  з  орденами
З  війни  зустрічали.

Мабуть,  бачив й  мого  діда,
Що в війні  загинув.
Підкажи-то,  де  ж могила?
Я б його   зпоминув.

Покладу  я квітів,
Що  в степу збираю,
То нехай мій  дід  почує,
Що я пам’ятаю.

Розкажу   йому,   що  в нього
Синок   народився
В день , коли  він перед Богом
В Раю  поклонився.
Як  його  дітки росли,
Скільки   внуків   народжали,
Як і жінку  його  вірну
Де й коли ми поховали.

Боже! Боже! Наш   Всевишній!
В кого думка  про  війну  і хто  вірить злу,
Ради миру на землі,
Направляй  у пекло, без твого суду.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит Анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить и теперь вы можете написать всё, о чём вы хотели! Спасибо!