13.05.2013

Батькова пісня. І. Калайда


Які  написані народом,
Я з малечку   співаю  пісні.
Про хатки із  вишневим садом,
Про зими   та про грози літні.

Вони  мені так душу гріють,
Немов  би  матері я голос чую,
Коли батьки мої  співають,
А я маленький їм  акомпаную.

Їх  пісня  гучно лине по селу,
Мотив підхоплюють  сусіди,
А я під вишнею сиджу
Й позабував про всі  обіди.

Тепер я виріс  та став дорослим,
Але пісні, що в пам'яті  моїй  заклались,
Дають  мені  натхнення бути гідним
Героїв, про яких   пісні   складались.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит Анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить и теперь вы можете написать всё, о чём вы хотели! Спасибо!