19.03.2013

Єрусалим



     Переді мною – весь Єрусалим.
     На теплій Господа долоні.
     Уснився в зоряний килим.
     Дрімає все у божім лоні.
А я дивлюся на мечеті, церкви, мінарети,
Усі релігії тут відбулись і прижилися.
І ми вітаєм їх усіх із нашим Філаретом,
Ми  Риму третьому не піддались, не продалися.
     Дивлюсь, і надивитися не можу…
     Хто ж дарував мені такі хвилини?
     І на кого тепер такий я схожий
     В захопленні моїм Єрусалимом?
А з сонцем інша панорама
Відкрилася переді мною –
Чарує мене вранці рано
Єрусалим самим собою. 
     Він кличе йти, і я іду туди,
     Де міфи умирали й воскресали,
     І шикувалися в святі ряди,
     І де бувальщиною поряд стали.
Життя немає без легенди.
В легенді людям затишніше.
І я в легенді уже ген де
І разом з тим в реальній ніші.
     Єрусалиме, мій Єрусалим,
     З твоєю дійсністю святою,
     Прийшов до тебе я, мов пілігрим,
     Дорогою шукань крутою.
Тепер іду, до храму вхожий,
Колись незнаними стежками,
Там, де ходив Ісус, син Божий,
Іду з бентежними думками.
     Про всі дві тисячі років,
     Що так і не навчили нас нічому,
     Пливем до пекла берегів
     Каліки духу, немічні нікчеми.
Пече пекельно під ногами,
Та я долаю стежку просто.
Бо хто й не хоче, Він! із нами,
Веде нас, зболених, на прощу.
     То неба син, земний святий.
     Його слідами, наче теку,
     Несу гріхів своїх сувій
     І йти мені вже недалеко.
У той новий Єрусалим,
Що розпростерся зоряно над нами.
Сам Бог був мудрим зодчим тим,
Що збудував собори там і храми.
  2.11.2008.
                      Ізраїль, Єрусалим.                               

  

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит Анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить и теперь вы можете написать всё, о чём вы хотели! Спасибо!