30.10.2012


                    *  *  *
Хотів я зіркою, що мерехтить край неба
Твоє чоло прикрасити навік
Ти руку відвела мою: “Не треба,
Нехай вона нам сяє з віддалі.

                            Хотів води напитися з криниці
І там зорю долонями дістати,
Хмариною затьмарилось обличчя –
                              Зоряність в холоднечі не впізнати.

Хотів з тобою йти я по стежині
Під сонечком Любові та тепла,
Та, мабуть, в тім і є моя провина,
                               Що полозом між нами проповзла.


Між нами тінь, зростаюча стіною
Якихось прикрощів, непорозумінь,
Стоїть позаду прожитого тінь,
В якій борсаюсь я, караюсь за життя,
Жалю нема, немає каяття,
То в чім моя вина перед тобою?
                                                 (Зі збірки "Душі нестерпий щем")

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит Анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить и теперь вы можете написать всё, о чём вы хотели! Спасибо!