11.10.2012

Я не люблю

Я не люблю, як відчуваю  зраду
За кого я  життя б своє  віддав,
І Президента не люблю, і його  владу,
Що  ради себе він народ продав.

Я не люблю, коли  хворіють   діти,
Як  мати  плаче по ночам,
Коли жінкам  дарують  квіти,
Не кожний день, а тільки по святам.

Я не люблю,  коли не просто в очі,
За спинами, і  десь там по куткам
Розмови  всі  ведуть,  що  до байок  охочі,

Ніколи  їм руки я не подам.
Я не люблю, коли мені  хтось  вказує,
Як діяти  мені і що  робить.
І тих, що про помилки  мої  згадує,
Кого ненавидить  мені,  кого любить.

Я не люблю,  якщо  ти  взявся  до  роботи,
Виконувать  її спустивши  рукави,
Коли не маючи  ні  думки,  ні  охоти,                                                                                 Іне берись,  душею не криви.

Я не люблю й не  матиму  спокою,
Коли товариш не прийде  тоді,
І не готовий  він  пожертвувать  собою,
Надати   допомогу  у біді.

Я знаю,  що я теж не янгол,
І може і помилки я роблю,
Та  не дозволю  лізти в мою душу,
Цього  я  також сильно не люблю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит Анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить и теперь вы можете написать всё, о чём вы хотели! Спасибо!